Δημοτική Κίνηση «Το Λιμάνι της Αγωνίας»---«Πειραιάς για Όλους» : Για την ενημέρωσή σας, το πρόγραμμα των επόμενων ημερών του Νίκου Μπελαβίλα ****Τετάρτη 22 Μαΐου ► Debate στον Real fm (97,8) και στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου│10:00 ► Επισκέψεις σε Υπηρεσίες του Δήμου│12:30 ► Περπατάμε στην Καλλίπολη│Συζητάμε στο Καφενείο Αγγ. Κουκάρα│ 18:30 - 20:30 ****Πέμπτη 23 Μαΐου ► Συνέντευξη στον News 24/7 (86,6 στα FM) και στην εκπομπή "Παιχνίδια Εξουσίας" με τον Βασίλη Σκουρή│11:30-12:00 ► Συνάντηση με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ και βόλτα σε Πιάτσες Taxi│ 13:30 - 15:00 ► Ομιλία Νίκου Μπελαβίλα στα Καμίνια│Πλατεία Λεγάκη (Αγ. Ελευθερίου & Δωδεκανήσου)│19:00 - 21:00 ****Παρασκευή 24 Μαΐου ► Συνέντευξη στην ΕΡΤ1 και στην εκπομπή "Πρωινή Βάρδια" με τους Μάνο Νιφλή και Κώστα Αλατζά│08:15 ► Επίσκεψη στη Λαϊκή στα Καμίνια│10:00 - 11:00 ► Στην Κεντρική Εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στην Αθήνα│19:00 - 21:00 ****Σάββατο 25 Μαΐου ► Συνάντηση – Ενημέρωση υποψηφίων και εκλογικών αντιπροσώπων στο Εκλογικό Κέντρο #pireas4all│11:00 - 13:00.****

Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2015

Συλλογή υπογραφών ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ

Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΛΙΜΑΝΙ


Προς Βουλή των Ελλήνων: Ο Πειραιάς είναι δημόσιο λιμάνι!


Πρωτοβουλία πολιτών ενάντια στην
ιδιωτικοποίηση του Ο.Λ.Π.

Όλοι και όλες εμείς, ενεργοί πολίτες της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, είμαστε αντίθετοι σε κάθε ενέργεια που οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά. Το μεγάλο λιμάνι της χώρας και το μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο της Ν.Α. Ευρώπης, δεν πωλείται γιατί:



  • Αποτελεί τον βασικό κρίκο σύνδεσης των νησιών μας με την ενδοχώρα συμβάλλοντας καθοριστικά στην οικονομική
    και κοινωνική συνοχή της χώρας.
  • Είναι η κύρια πύλη του θαλάσσιου τουρισμού της χώρας μέσω της Κρουαζιέρας και της Ακτοπλοΐας.
  • Είναι βασική πύλη του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου και διακίνησης της χώρας μας.
  • Είναι ένας διαχρονικά κερδοφόρος δημόσιος
    οργανισμός, η μεγαλύτερη και η πλέον δυναμική επιχείρηση στον Πειραιά. Το μοντέλο διαχείρισής της, έχει καθοριστικό αντίκτυπο σε πολλές επαγγελματικές ομάδες και στην αγορά του Πειραιά. Έχει θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις.
  • Η επανεκκίνηση της μεγαλύτερης Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης της χώρας προϋποθέτει, την σαφή χωροθέτησή
    της.
  • Ο ΟΛΠ είναι μια Δημόσια Αρχή, με πολλές εξουσίες και αρμοδιότητες, που διαχρονικά εξασφαλίζει την ασφαλή
    προσέγγιση των πλοίων, τον σεβασμό στο περιβάλλον, στην αρχαιολογική κληρονομιά μας.
  • Το μοντέλο ιδιωτικοποίησης που επιλέγεται για τον ΟΛΠ δεν υπάρχει σε άλλο ευρωπαϊκό λιμάνι. Μόνο η Βρετανία επί Θάτσερ ιδιωτικοποίησε πλήρως κάποια λιμάνια με συνέπεια να προσπαθεί ακόμα μετά από 20 χρόνια να θεραπεύσει τα προβλήματα των νεοφιλελεύθερων πολιτικών. Το μοντέλο αυτό έχει εγκαταλειφθεί.
  • Η παραμονή του ΟΛΠ υπό δημόσιο έλεγχο σημαίνει: Αναβάθμιση της σχέσης του λιμανιού με τους δήμους που γειτονεύουν μαζί του. Ενεργή παρουσία των
    εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης στα κέντρα λήψης των αποφάσεων. Κοινό σχεδιασμό των πολιτικών και δράσεων που αφορούν το περιβάλλον και επηρεάζουν την οικονομία και την κοινωνία αυτών των πόλεων.
  • Ο δημόσιος ΟΛΠ είναι μοχλός ανάπτυξης προς όφελος των πολιτών και το� � δημοσίου συμφέροντος κι όχι προς όφελος των μονοπωλίων που τον επιβουλεύονται.
    Δεν μένουμε απαθείς στα σχέδια ιδιωτικοποίησής του. Συμπαρατασσόμαστε, με όλες εκείνες τις κοινωνικές δυνάμεις που αντιτίθενται στην πώληση για να σταματήσει η
    διαδικασία ιδιωτικοποίησης.

    Διεκδικούμε να παραμείνει δημόσιος ο ΟΛΠ, για να εξακολουθήσει να υπηρετεί την οικονομία της ευρύτερης περιοχής και να χρησιμοποιηθεί ως κομβικό εργαλείο στην παραγωγική και οικονομική ανασυγκρότηση της χώρας.
  • Δεν υπάρχουν σχόλια: