Δημοτική Κίνηση «Το Λιμάνι της Αγωνίας»---«Πειραιάς για Όλους» : Για την ενημέρωσή σας, το πρόγραμμα των επόμενων ημερών του Νίκου Μπελαβίλα ****Τετάρτη 22 Μαΐου ► Debate στον Real fm (97,8) και στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου│10:00 ► Επισκέψεις σε Υπηρεσίες του Δήμου│12:30 ► Περπατάμε στην Καλλίπολη│Συζητάμε στο Καφενείο Αγγ. Κουκάρα│ 18:30 - 20:30 ****Πέμπτη 23 Μαΐου ► Συνέντευξη στον News 24/7 (86,6 στα FM) και στην εκπομπή "Παιχνίδια Εξουσίας" με τον Βασίλη Σκουρή│11:30-12:00 ► Συνάντηση με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ και βόλτα σε Πιάτσες Taxi│ 13:30 - 15:00 ► Ομιλία Νίκου Μπελαβίλα στα Καμίνια│Πλατεία Λεγάκη (Αγ. Ελευθερίου & Δωδεκανήσου)│19:00 - 21:00 ****Παρασκευή 24 Μαΐου ► Συνέντευξη στην ΕΡΤ1 και στην εκπομπή "Πρωινή Βάρδια" με τους Μάνο Νιφλή και Κώστα Αλατζά│08:15 ► Επίσκεψη στη Λαϊκή στα Καμίνια│10:00 - 11:00 ► Στην Κεντρική Εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στην Αθήνα│19:00 - 21:00 ****Σάββατο 25 Μαΐου ► Συνάντηση – Ενημέρωση υποψηφίων και εκλογικών αντιπροσώπων στο Εκλογικό Κέντρο #pireas4all│11:00 - 13:00.****

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ- ΕΚΚΛΗΣΗ Θ.ΔΡΙΤΣΑ, ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Α΄ ΠΕΙΡΑΙΑ & ΝΗΣΙΩΝ για το ΜΕΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΕΚΚΛΗΣΗ

Μέγας κίνδυνος το Μετρό και το Τραμ να μην φτάσουν ποτέ στον Πειραιά

Σχετικά με πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες υπάρχει κίνδυνος το Μετρό και το Τραμ να μην φτάσουν ποτέ στον Πειραιά ο Θοδωρής Δρίτσας βουλευτής Ά Πειραιά και Νησιών και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. έκανε την παρακάτω καταγγελία - έκκληση

«Δυστυχώς αυτό που φοβόμασταν το τελευταίο διάστημα φαίνεται να εξελίσσεται σχεδόν σε βεβαιότητα. Καταγγέλλω, μετά από βάσιμες πληροφορίες και ενδείξεις, ότι στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μελετούν σοβαρά πλέον το ενδεχόμενο να μεταφέρουν τις πιστώσεις για το Μετρό και το Τραμ σε άλλες περιοχές της Αθήνας αντί για τον Πειραιά. Μια τέτοια εξέλιξη δεν οδηγεί απλά σε νέες καθυστερήσεις. Οδηγεί ευθέως σε ακύρωση του έργου. Επισήμως το Υπουργείο είναι βέβαιο πως δεν επιβεβαιώνει κάτι τέτοιο, όπως φάνηκε και από την υπουργική απάντηση σε πρόσφατη Επίκαιρη Ερώτηση μου, όμως ο Πειραιάς δεν μπορεί να εφησυχάζει. Αντίθετα ο Πειραιάς πρέπει να ξεσηκωθεί.

Απευθύνω έκκληση προς τους συναδέλφους βουλευτές Πειραιά, προς τον απερχόμενο και το νέο Δήμαρχο Πειραιά και προς το Δημοτικό Συμβούλιο, προς τον απερχόμενο Νομάρχη Πειραιά και προς το νέο αντιΠεριφερειάρχη Πειραιά, προς τα Επιμελητήρια, τον Εμπορικό Σύλλογο και τους Επαγγελματικούς και Επιστημονικούς Συλλόγους της πόλης, προς τις δημοτικές παρατάξεις, τις κινήσεις πολιτών και τα Πολιτικά Κόμματα για παμπειραϊκή συστράτευση ώστε να αποτρέψουμε αυτή την πιθανότατη πλέον αρνητική εξέλιξη.

Χωρίς Μετρό και Τραμ ο Πειραιάς του 21ου αιώνα θα γίνει μια πόλη – κόλαση δίχως μέλλον!»

23/11/10 ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θ. ΔΡΙΤΣΑΣ: «Δεν μας καθησυχάζει η απάντηση του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το Μετρό και το Τραμ στον Πειραιά»

Σε απάντηση των όσων αναφέρονται στο Δελτίο του Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αναφορικά με την από 23/11/2010 καταγγελία του ότι «μελετούν σοβαρά πλέον το ενδεχόμενο να μεταφέρουν τις πιστώσεις για το Μετρό και το Τραμ σε άλλες περιοχές της Αθήνας αντί για τον Πειραιά» ο βουλευτής Α΄ Πειραιά και Νησιών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Θοδωρής Δρίτσας, έκανε την παρακάτω δήλωση:

«Κατ΄ αρχήν, για ένα τόσο σοβαρό θέμα θεωρώ ότι ο Πειραιάς δικαιούται μια δεσμευτική δήλωση από τον ίδιο τον κ. Υπουργό και όχι ανωνύμως από το Γραφείο Τύπου. Την αναμένουμε γιατί το ζήτημα υπάρχει και δεν το προκάλεσα εγώ με την καταγγελία μου. Η μεταφορά των πιστώσεων από τον Πειραιά στην Αθήνα μελετήθηκαν όντως σοβαρά σε επίπεδο επιτελικό, αρμόδιο για το συνολικό σχεδιασμό του Μετρό και του Τραμ. Ας αναζητήσει εκεί το Υπουργείο την αλήθεια και όχι στους δήθεν δικούς μου “μικροκομματικούς σκοπούς”.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η διάψευση δε μπορεί να καθησυχάσει κανέναν στον Πειραιά. Αντίθετα ενισχύει τους φόβους. Σύμφωνα με τα αναγραφόμενα σε αυτήν για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά έχει εγκριθεί στο πλαίσιο του Ε.Σ.Π.Α./Ε.Π. – Ε.Π. ποσό 534,8 εκατ. ευρώ από 24/11/2009 και συμπληρωματικά εγκεκριμένη πίστωση από την Ευρωπαϊκή τράπεζα Επενδύσεων ύψους 400 εκατ. Ευρώ. Αντίστοιχα για το έργο επέκτασης του Τραμ προς Πειραιά έχει εγκριθεί ποσό 127.650 εκατ. Ευρώ στο Ε.Σ.Π.Α./Π.Ε.Π. Αττικής, από 23/4/2010

Στη διάψευση του το Υπουργείο αναφέρει ότι για το μεν Μετρό μετά από τις καθυστερήσεις “ο σχετικός διαγωνισμός αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2011”, για δε το Τραμ ότι “η έναρξη των εργασιών κατασκευής εκτιμάται για το Δεκέμβριο του 2011”. Ισχυρίζεται δηλαδή το Υπουργείο ότι την περίοδο των δραστικών περικοπών δημοσίων επενδύσεων λόγω Μνημονίου, τέτοιες πιστώσεις μπορούν να παραμένουν αδρανείς περίπου επί 2 χρόνια από την έγκριση τους; Και μάλιστα εφ’ όσον όλα πάνε καλά αυτή τη φορά και δεν προκύψουν νέες καθυστερήσεις κάτι που κανείς δε μπορεί να το βεβαιώσει; Εύλογα λοιπόν η διάψευση του Υπουργείου δε μας καθησυχάζει.

Τέλος, επειδή η ανακοίνωση του Υπουργείου είναι συνταγμένη σε ύφος επιθετικό, οφείλω να πληροφορήσω τον συντάκτη της ότι ο Πειραιάς έχει πικρή πείρα από υποσχέσεις των κυβερνήσεων ΠΑ.ΣΟ.Κ. και Ν.Δ., που κατ’ επανάληψη και διαδοχικά διαψεύτηκαν. Μια πόλη που παρακμάζει, μια αγορά που σε βαθειά κρίση διαλύεται και καταστρέφεται είχε όλες τις επίσημες διαβεβαιώσεις ότι το Τραμ έρχεται από το 2005 και το Μετρό από το 2006. Και τις είχε πιστέψει. Έκτοτε, συνεχώς επαναλαμβάνονται διαβεβαιώσεις χωρίς αντίκρισμα. Γιατί ο Πειραιάς οφείλει να εμπιστεύεται τις νέες κυβερνητικές διαβεβαιώσεις σήμερα; Ας μιλήσει, λοιπόν, σεμνότερα απολογούμενο το Υπουργείο και ας μην προκαλεί με τόση εξουσιαστική έπαρση την πειραϊκή κοινωνία».

25/11/2010 Το Γραφείο Τύπου
----------------------------------------------------------

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ...
Το Τραμ έχει σχεδιαστεί από το 2006. Εγκρίθηκε από το Νομαρχιακό Συμβούλιο Πειραιά. Προβλέπεται να φθάσεις σε πρώτη φάση από το Νέο Φάληρο στο λιμάνι. Σε δεύτερη στο Χατζηκυριάκειο και τα δύο νοσοκομεία και σε τρίτη στο Κερατσίνι. Ο διαγωνισμός για δύο χρόνια "πάγωσε". Στη συνέχεια ακυρώθηκε λόγω παρατυπιών από τα δικαστήρια. Δεν έχει ολοκληρωθεί η επαναπροκήρυξη του. Αυτή τη στιγμή κινδυνεύει καθώς τα αντίστοιχα κονδύλια του ΕΣΠΑ θα προωθηθούν σε άλλα κυκλοφοριακά έργα εκτός του Πειραιά.
Το Μετρό έχει κολλήσει στο Αιγάλεω λόγω της εμπλοκής της Siemens στην κατασκευή των συστημάτων των σταθμών. Θα ερχόταν στον Πειραιά μέσω Νίκαιας με σταθμό στη Νίκαια, στα Μανιάτικα, στο λιμάνι και τερματικό στο Δημοτικό Θέατρο. Έχει πλέον άγνωστο χρονοδιάγραμμα και άγνωστη χρηματοδότηση. Εκτιμάται ότι είναι αδύνατον να έλθει νωρίτερα από 5 χρόνια.

Ν.Μπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: