Δημοτική Κίνηση «Το Λιμάνι της Αγωνίας»---«Πειραιάς για Όλους» : Για την ενημέρωσή σας, το πρόγραμμα των επόμενων ημερών του Νίκου Μπελαβίλα ****Τετάρτη 22 Μαΐου ► Debate στον Real fm (97,8) και στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου│10:00 ► Επισκέψεις σε Υπηρεσίες του Δήμου│12:30 ► Περπατάμε στην Καλλίπολη│Συζητάμε στο Καφενείο Αγγ. Κουκάρα│ 18:30 - 20:30 ****Πέμπτη 23 Μαΐου ► Συνέντευξη στον News 24/7 (86,6 στα FM) και στην εκπομπή "Παιχνίδια Εξουσίας" με τον Βασίλη Σκουρή│11:30-12:00 ► Συνάντηση με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ και βόλτα σε Πιάτσες Taxi│ 13:30 - 15:00 ► Ομιλία Νίκου Μπελαβίλα στα Καμίνια│Πλατεία Λεγάκη (Αγ. Ελευθερίου & Δωδεκανήσου)│19:00 - 21:00 ****Παρασκευή 24 Μαΐου ► Συνέντευξη στην ΕΡΤ1 και στην εκπομπή "Πρωινή Βάρδια" με τους Μάνο Νιφλή και Κώστα Αλατζά│08:15 ► Επίσκεψη στη Λαϊκή στα Καμίνια│10:00 - 11:00 ► Στην Κεντρική Εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στην Αθήνα│19:00 - 21:00 ****Σάββατο 25 Μαΐου ► Συνάντηση – Ενημέρωση υποψηφίων και εκλογικών αντιπροσώπων στο Εκλογικό Κέντρο #pireas4all│11:00 - 13:00.****

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ, ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

1) η συνέντευξη του Νίκου Μπελαβίλα στην εκπομπή της ΕΡΤ1 «Άλλη Διάσταση» και στον δημοσιογράφο Κώστα Αρβανίτη
2) η συνάντηση του Νίκου Μπελαβίλα με τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργο Σταθάκη. 
3) Στη συνέχεια η ανάρτηση του Νίκου Μπελαβίλα στο χρονολόγιό του στο facebook σχετικά με την ανοιχτή συζήτηση «Ο Πειραιάς αλλάζειΜετρό, Τραμ και Κυκλοφοριακό»
 

1-Μπαίνουμε στο δεύτερο γύρο και πάμε για τον δήμο

«Μπαίνουμε στο δεύτερο γύρο και πάμε για τον δήμο» εκτίμησε ο Νίκος Μπελαβίλας μιλώντας στον Κώστα Αρβανίτη και την εκπομπή «Άλλη διάσταση»
συμπληρώνοντας πως «είτε πρώτοι είτε δεύτεροι θα πρέπει να υπάρξει μία σύνθεση στο δημοτικό συμβούλιο όπου αναγκαστικά ο Μπελαβίλας με τον Μώραλη θα πρέπει να τα βρουν για να υπάρξει μια πλειοψηφία που θα ψηφίζουμε τα θετικά. Το μπαίνει ένα αφεντικό και δίνει τον τόνο μέσα στο δημοτικό συμβούλιο δεν θα υπάρχει από τον Σεπτέμβριο. Πάμε για μεγάλες συναινέσεις».
Απαντώντας στον χαρακτηρισμό «κοπρίτης» που ειπώθηκε από τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ο υποψήφιος δήμαρχος, επικεφαλής του «Πειραιάς για όλους», διερωτήθηκε αν ένας επιχειρηματίας χαρακτηρίζει με αυτόν τον τρόπο έναν πανεπιστημιακό. «Δικό του πρόβλημα» σημείωσε, ενός μιλώντας για τον εαυτό του ανέφερε πως εργάζεται από τα 14 του αρχικά στην οικοδομή πλάι στον πατέρα του και στην συνέχεια στον ιδιωτικό τομέα μέχρι να εκλεγεί καθηγητής στο Πολυτεχνείο συνεχίζοντας να προσφέρει από τη θέση αυτή σε πολλούς τομείς. «Εγώ δεν έβρισα τον κύριο Μαρινάκη. Ο μόνος όρος που χρησιμοποίησα ήταν ‘’ολιγάρχης’’, όρος πολιτικός και οικονομικός» συμπλήρωσε.
«Δεν θα ήταν ψέματα να παριστάνω τον πολεοδόμο που κατεβαίνει απλώς να σχεδιάσει μια πόλη και να δείχνει ότι αγνοεί αυτό το προβληματικού πολιτικό φαινόμενο που συμβαίνει στην πόλη μου; Την εμπλοκή ενός επιχειρηματικού ομίλου στην διοίκηση της πόλης και ο ορισμός του υποψηφίου δημάρχου και των συμβούλων πλέον;» διερωτήθηκε ο Νίκος Μπελαβίλας ερωτώμενος από τον Κώστα Αρβανίτη γιατί έκανε αυτή την επιλογή.
Αναφέρθηκε στις επίσημες δωρεές του Ολυμπιακού στο δήμο σημειώνοντας πως είναι ένα σεβαστό ποσό που φτάνει περίπου στις 600.000 ευρώ «κυρίως σε εκδρομές ΚΑΠΗ και πίτες. Και δίπλα σε αυτό υπάρχουν 750.000 φαγητό που οργάνωσαν οι εθελοντές των αλληλέγγυων ομάδων, 6.000.000 ευρώ υπηρεσίες και τροφή που έβγαλαν από την τσέπη τους άνεργοι και εθελοντές. Ένα προς δέκα. Ο επιχειρηματικός όμιλος από την μία και η αλληλεγγύη από την άλλη. Και από δίπλα και η εκκλησία».
Μιλώντας για την πόλη του Πειραιά, εξήγησε πως «περάσανε απίστευτα πολλά χρόνια, 20 χρόνια, χαμένες ευκαιρίες ολόκληρες, πέρασαν και οι Ολυμπιακοί Αγώνες, δεν έγινε κανένα έργο. Η πόλη μετασχηματίστηκε σε μια επαρχιακή κωμόπολη που έχει δίπλα της το μεγαλύτερο λιμάνι της Ανατολικής Μεσογείου. Είναι μια δραματικά υποβαθμισμένη σχέση».
Κάλεσε τους συνυποψηφίους του να κάνουν απολογισμό των όσων έχουν προσφέρει στον Πειραιά ενώ μιλώντας για τον ίδιο είπε πως «δεν ήμασταν στην διοίκηση του δήμου και παρόλα αυτά με δική μας δουλειά, με δικές μας μελέτες, υπήρξαν έργα. Παρότι ο απερχόμενος δήμαρχος δεν ανήκε στο κυβερνών κόμμα. 130.000.000 ευρώ δόθηκαν στο Δήμο Πειραιά. Εκκρεμεί όμως ολόκληρη η ΟΧΕ».

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO


2-Με τον Γιώργο Σταθάκη συναντήθηκε ο Νίκος Μπελαβίλας
Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης, και η Γενική Γραμματέας Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος, Ειρήνη Κλαμπατσέα, συναντήθηκαν, σήμερα, με τον υποψήφιο δήμαρχο Πειραιά, Νίκο Μπελαβίλα και τους δημοτικούς συμβούλους Πειραιά, Βάνα Μελά και Δημήτρη Γκερλέ.
Συζητήθηκαν ζητήματα σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το πρώτο λιμάνι της χώρας, τις δυνατότητες ανάπτυξής του, την προώθηση της εύρυθμης λειτουργίας της πόλης και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.
Ο κ. Σταθάκης στάθηκε ιδιαίτερα «στην ανάδειξη της δυναμικής του λιμανιού και στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η ελληνική ναυτιλία για την ενίσχυση της εξωστρέφειας τόσο της τοπικής όσο και της εθνικής οικονομίας». Ο κ. Μπελαβίλας υπογράμμισε την ανάγκη «να ανακτήσει η πόλη την ιστορική σχέση της με το λιμάνι, την οποία έχει χάσει τα τελευταία χρόνια. Μια σχέση οικονομικής και κοινωνικής ανταπόδοσης».

3- Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ο Nikos Belavilas πρόσθεσε 6 νέες φωτογραφίες — μαζί με George Nathenas.
16 ώρες · 
Ίσως είναι η πρώτη φορά που απλοί κάτοικοι της πόλης είχαν την ευκαιρία για τόσο εκτενή ενημέρωση σχετικά με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς στον Πειραιά, Χθες βράδυ, επί τρεις ώρες, ένας ολοζωντανός διάλογος, πρόσωπο με πρόσωπο με τους πολίτες. Καταιγισμός πληροφοριών, ανταλλαγή ιδεών, σκέψεων για την επόμενη μέρα. Τα τεχνικά στοιχεία, οι χρόνοι, οι προβληματισμοί και οι λύσεις. Ένα δημιουργικό σεμινάριο διπλής φοράς -από ειδικούς προς μη ειδικούς και αντίστροφα.
Ο Πειραιάς αλλάζει με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς: Μετρό, Προαστιακός, Τραμ, Κυκλοφοριακό.
Πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις ο κόσμος ρωτά: "Και τώρα τι κάνουμε;" Δανείζομαι την πρόταση του Γιώργου Ιωακειμίδη, όπως την είπε στους κατοίκους και στους εμπόρους της Νίκαιας πριν λίγες μέρες.
Τα ΜΣΤ στον Πειραιά, δεν είναι κατάρα. Το φοβόντουσαν πολλοί. Αν δουλέψουμε σωστά θα τα μετατρέψουμε σε ευλογία.
Για αυτό, δίνουμε προτεραιότητα στους πεζούς, στα ΑΜΕΑ, στο ποδήλατο. Για την ασφάλεια τους θέλουμε μείωση της ταχύτητας των ΙΧ μέσα στην πόλη. Πλήρη έλεγχο της στάθμευσης (παράνομης & νόμιμης). Εξασφάλιση ελεύθερων θέσεων στάθμευσης για τους κάτοικους. Εξασφάλιση της τροφοδοσίας των καταστημάτων. Στηρίζουμε το πρόγραμμα LogAttika της Περιφέρειας Αττικής για τον εξορθολογισμό της τροφοδοσίας της πόλης. Αξιοποιούμε τα πρόγράμματα ψηφιακής έξυπνης διαχείρισης της κυκλοφορίας και της στάθμευσης. Το "smart city"!
Επιδιώκουμε:
Την Επέκταση Τραμ σε Πειραϊκή και Δραπετσώνα-Κερατσίνι-Πέραμα.
Την Αναθεώρηση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.
Τη δημιουργία του Μεγάλου Αρχαιολογικού Περιπάτου των Τειχών στην Πειραϊκή.
Την Ελεγχόμενη Στάθμευση.
Την Έξυπνη Διαχείριση Κυκλοφορίας.
Συν-σχεδιάζουμε τον Πειραιά #pireas4all

Δεν υπάρχουν σχόλια: