Δημοτική Κίνηση «Το Λιμάνι της Αγωνίας»---«Πειραιάς για Όλους» : Για την ενημέρωσή σας, το πρόγραμμα των επόμενων ημερών του Νίκου Μπελαβίλα ****Τετάρτη 22 Μαΐου ► Debate στον Real fm (97,8) και στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου│10:00 ► Επισκέψεις σε Υπηρεσίες του Δήμου│12:30 ► Περπατάμε στην Καλλίπολη│Συζητάμε στο Καφενείο Αγγ. Κουκάρα│ 18:30 - 20:30 ****Πέμπτη 23 Μαΐου ► Συνέντευξη στον News 24/7 (86,6 στα FM) και στην εκπομπή "Παιχνίδια Εξουσίας" με τον Βασίλη Σκουρή│11:30-12:00 ► Συνάντηση με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ και βόλτα σε Πιάτσες Taxi│ 13:30 - 15:00 ► Ομιλία Νίκου Μπελαβίλα στα Καμίνια│Πλατεία Λεγάκη (Αγ. Ελευθερίου & Δωδεκανήσου)│19:00 - 21:00 ****Παρασκευή 24 Μαΐου ► Συνέντευξη στην ΕΡΤ1 και στην εκπομπή "Πρωινή Βάρδια" με τους Μάνο Νιφλή και Κώστα Αλατζά│08:15 ► Επίσκεψη στη Λαϊκή στα Καμίνια│10:00 - 11:00 ► Στην Κεντρική Εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στην Αθήνα│19:00 - 21:00 ****Σάββατο 25 Μαΐου ► Συνάντηση – Ενημέρωση υποψηφίων και εκλογικών αντιπροσώπων στο Εκλογικό Κέντρο #pireas4all│11:00 - 13:00.****

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Σχετικά με την «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΑΝΑΛΙ 1»,

ΠΡΟΣ  ΤΟ ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ-ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΛΕΩΦ. ΣΥΓΓΡΟΥ 60, ΑΘΗΝΑ
Τ.Κ. 11742
Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.
Αρ. Πρωτ. 599/20-1-2011
 
Πειραιάς, 18/1/2011 
ΑΙΤΗΣΗ
1. Του Ιωάννη Καρδαρά του Λεωνίδα, Δικηγόρου, Δημοτικού Συμβούλου Πειραιά με τη Δημοτική Κίνηση «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ»,  κατοίκου Πειραιά, οδός Ιακ. Δραγάτση, αριθμ. 2-4.
2. Της Μαρίας Σταθάκη  του Γεωργίου, Δικηγόρου  Δημοτικού Συμβουλίου  Πειραιά με τη Δημοτική Κίνηση «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ», κατοίκου Πειραιά, οδός Κολοκοτρώνη, αριθμ. 70. 
Αξιότιμοι κύριοι,
1. Είμαστε πολίτες και εκλεγμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι παλαιότερα με τη Δημοτική Κίνηση «ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ» και τώρα νεοεκλεγμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι με τη Δημοτική Κίνηση «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ».
2. Το μήνα Ιούλιο του 2010 πληροφορηθήκαμε ότι η Δημοτική Επιχείρηση του Δήμου Πειραιά με την επωνυμία «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΑΝΑΛΙ 1», η οποία επιχορηγείται σχεδόν αποκλειστικά από το Δήμο Πειραιά με το ποσό των 2.275.000 ευρώ ετησίως, απασχολούσε υπερβάλλον προσωπικό εις βάρος των οικονομικών τόσο αυτής όσο και των οικονομικών του Δήμου Πειραιά. Το υπερβάλλον προσωπικό οφείλετο σε αδιαφανείς προσλήψεις. Εντωμεταξύ υπήρχαν δημοσιεύματα για αμφισβητούμενες ενέργειες διοικητικής φύσεως του Διοικητικού Συμβουλίου αυτής και της Προέδρου κ. Σταυρούλας Καρύδη, ενώ οφείλοντο στους εργαζόμενους δύο (2) μηνών μισθοί (βλ. Διοικητικό Συμβούλιο αυτής σχετ. 1). Η αυθαίρετη αύξηση του αριθμού των υπαλλήλων και γενικά των αμειβομένων από τη Δημοτική Επιχείρηση με διάφορες σχέσεις εργασίας, ανερχομένων κατά πληροφορίες σε 96 (κατ’ άλλους 105), επιβαρύνει μία Δημοτική Επιχείρηση που δεν έχει σύμφωνα με τους προϋπολογισμούς και ισολογισμούς της έσοδα (άλλως ελάχιστα προερχόμενα από τρίτους, π.χ. διαφήμιση )και που σε τελευταία ανάλυση, επιβαρύνει τον ήδη οικονομικά επιβαρυμένο Δήμο Πειραιά Η ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΧΕ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
3. Για τους λόγους αυτούς ο πρώτος από εμάς υπέβαλα προς την ως άνω επιχείρηση, καθότι είχα δικαίωμα ως Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά, την υπ’ αριθμ. πρωτ. 212/16-7-2010 αίτησή μου, ζητώντας να μου χορηγήσει η ως άνω Δημοτική Επιχείρηση:
Α) επίσημη  κατάσταση της μισθοδοσίας του  προσωπικού της
Β) επίσημη  κατάσταση των δελτίων παροχής  υπηρεσιών των εργαζομένων-απασχολούμενων και με τα ποσά που αμείβεται ο καθένας (βλ. έγγραφη αίτηση σχετ. 2).
4. Η προαναφερθείσα αμιγής Δημοτική Επιχείρηση δια της Προέδρου της, κ. Σ. Καρύδη, μου απάντησε με το υπ’ αριθμ. πρωτ. 213/20-7-2010 έγγραφο (βλ. σχετ. 3), με το οποίο αρνήθηκε να μου χορηγήσει τα παραπάνω αιτούμενα έγγραφα επικαλούμενη λόγους διαφύλαξης προσωπικών δεδομένων και ότι δήθεν όλα τα στοιχεία είχαν κατατεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο, γεγονός το οποίο είναι ψευδέστατο.
5. Στο ως άνω έγγραφο της ΔΗ.ΡΑ.Π. υποβάλαμε και οι δύο (2) Δημοτικοί Σύμβουλοι την υπ’ αριθμ. 216/29-7-2010 αίτησή μας (βλ. σχετ. 4), με την οποία επισημάναμε πως τα οικονομικά στοιχεία που επικαλείται η Επιχείρηση δεν αναφέρουν αναλυτικά α) τον αριθμό των εργαζομένων και τη μισθοδοσία τους ή την αμοιβή τους (με «μπλοκάκι») β) τη σχέση εργασίας τους, γ) πότε χρονικά προσελήφθησαν, δ) την ειδικότητα αυτών και ως εκ τούτου αιτηθήκαμε εκ νέου να μας χορηγήσει η εν λόγω Δημοτική Επιχείρηση ΔΗ.ΡΑ.Π.:
Α) το συνολικό αριθμό των εργαζομένων ή παρεχόντων με οποιαδήποτε σχέση την εργασία  τους στη ΔΗ.ΡΑ.Π.
Β) τις ειδικότητές τους
Γ) τη σχέση  εργασίας τους
Δ) πότε χρονικά  προσελήφθησαν
Ας σημειωθεί  ότι την ως άνω χρονική περίοδο  παρέμεναν οι εργαζόμενοι  απλήρωτοι επί τρεις μήνες (βλ. το αυτό ως άνω έγγραφο που κοινοποιήθηκε και στο τότε Δήμαρχο Πειραιά, κ. Π. Φασούλα, στην τότε Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Θ. Βλασσοπούλου, στον τότε Αντιδήμαρχο Οικονομικών, κ. Α. Αρώνη και σε όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους, σχετ. 4α).
Όμως  και πάλι η ως άνω Επιχείρηση αρνήθηκε να μας χορηγήσει τα αιτούμενα έγγραφα.
6. Στο ως άνω έγγραφο η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΗ.ΡΑ.Π. μας απάντησε αρνητικά επαναλαμβάνοντας «τη διάταξη του άρθρου 5 Κ.Διοικητικής Διαδικασίας» και ότι «οι ερωτήσεις μας και η ζητούμενη πληροφόρηση του Δημοτικού Συμβουλίου αποτελούν προεκλογικές κινήσεις»!!! (σχετ. 5).
7. Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά της 22/9/2010 θέσαμε κατά την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση, το θέμα της κατάστασης που επικρατούσε στην Επιχείρηση και για τους απλήρωτους εργαζόμενους.
Επιπροσθέτως  και για το λόγο αυτό απευθυνθήκαμε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιά απο την οποία και λάβαμε την από 8/10/2010 εισαγγελική παραγγελία προς τη ΔΗ.ΡΑ.Π. και την Πρόεδρο αυτής, προκειμένου να μας χορηγηθούν τα ως άνω έγγραφα, πλην όμως όλες αυτές οι ενέργειες απέβησαν άκαρπες (βλ. εισαγγελική παραγγελία, σχετ. 6), διότι ισχυρίσθηκαν ότι η ΔΗ.ΡΑ.Π. είναι Ν.Π.Ι.Δ..
8. Έκτοτε, τόσο  το Διοικητικό Συμβούλιο της  ως άνω Κοινωφελούς-Ειδικού Τύπου Δημοτικής Επιχείρησης με μοναδικό μέτοχο το Δήμο Πειραιά όσο και η Πρόεδρος αυτής, κ. Σ. Καρύδη, δεν απάντησαν στις σχετικές εκκλήσεις μας περί στοιχείων κατά τις επακολουθήσασες συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, στους δε εργαζόμενους της αμιγούς Δημοτικής Επιχείρησης εξακολουθούν έως και σήμερα να τους οφείλονται τρεις μισθοί.
9. Επειδή έχουμε έννομο συμφέρον πρώτα ως πολίτες και εν συνεχεία ως Δημοτικοί Σύμβουλοι να ζητήσουμε όπως προβείτε σε έλεγχο των οικονομικών, καθώς και σε οποιοδήποτε άλλο διοικητικό έλεγχο εντός των από το Νόμο οριζομένων ορίων της αρμοδιότητάς σας, της ως άνω Κοινωφελούς Ειδικού Τύπου Δημοτικής Επιχείρησης, διότι δεν δικαιολογείται η τόσο υψηλή σε χρήματα επιχορήγηση των 2.275.000 ευρώ (ή άλλως κατά πληροφορίες του Τύπου των 2.700.000 ευρώ) για το έτος 2010, η οποία μάλιστα επιχορήγηση να μην επαρκεί για την καταβολή των μισθών των εργαζομένων, των οποίων δεν γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό.
10. Επειδή  προσκομίζουμε και επικαλούμεθα:
Α) την υπ’  αριθμ. 2/8-1-2010 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά περί έγκρισης του προϋπολογισμού χρήσεως οικονομικού έτους 2010 της ΔΗ.ΡΑ.Π., συνόλου 2.275.000 ευρώ (σχετ. 7).
Επειδή σύμφωνα  με βάσιμες πληροφορίες υπάρχουν υπερβάσεις και ο προϋπολογισμός για το έτος 2010 έχει ανέλθει στο ποσό των 2.700.000 ευρώ εν αγνοία του Δημοτικού Συμβουλίου (βλ. δημοσιεύματα ηλεκτρονικού τύπου, σχετ. 8 και πρόσφατα σχετ. 9)
11. Επειδή  έχουν υπάρξει πλείστα δημοσιεύματα  τα οποία καταγγέλουν υπερβάσεις  στη διαχείριση του δημοσίου  χρήματος της εν λόγω Δημοτικής Επιχείρησης και λόγω της μη πληρωμής 3 μηνιαίων μισθών των εργαζομένων έχει ήδη επιληφθεί η Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιά (σχετ. 10-11).
12. Επειδή  σε συνεδριάσεις του Δημοτικού  Συμβουλίου ως Δημοτική Κίνηση  έχουμε δηλώσει επισήμως ότι θα ζητήσουμε το διαχειριστικό έλεγχο της Δημοτικής Επιχείρησης ΔΗ.ΡΑ.Π.
13. Επειδή  κατά το παρελθόν ο πρώτος από εμάς και με την ιδιότητα όχι του Δημοτικού αλλά του «Νομικού Συμβούλου» άλλης Δημοτικής Επιχείρησης (ΔΕΠΕΠ) , η οποία είναι ήδη υπερχρεωμένη και έχει τεθεί υπό εκκαθάριση είχα προβεί σε εκθέσεις και Υπηρεσιακά Σημειώματα που προκάλεσαν διαχειριστικό έλεγχο μετά από Δικαστική Παραγγελία και δη από το Υπουργείο Οικονομίας (Γενική Διεύθυνση Οικ/κης Επιθ/σης, Δ/νση Οικ. Επιθ/σης Πειραιά, όπως αυτά προκύπτουν από τα υπ’ αριθμ. πρωτ. 11157/28-12-2005 έγγραφο, σχετ. 12) που αφορούσαν παρελθούσες χρήσεις (περίοδος Δημαρχίας Στ. Λογοθέτη-Χ. Αγραπίδη).
14. Επειδή  έχουμε στη διάθεσή μας και άλλα έγγραφα σχετικά με το θέμα αυτό, τα οποία προτιθέμεθα να θέσουμε υπόψη σας προκειμένου να προβείτε σε διοικητικό έλεγχο.
15. Επειδή  περιήλθε εις γνώση μας όλως  προσφάτως ότι βάσει του Φ.Ε.Κ.  Αρ. Φύλλου 2086/31-12-2010 και της με  αριθμ. 625/15-10-2010 απόφασης του Δ.Σ.  περιελήφθησαν ονόματα εργαζομένων  στη ΔΗ.ΡΑ.Π. τα οποία κατά  πληροφορίες μας δεν πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις (τριετή πραγματική Υπηρεσία) και μεταφέρθηκαν με την ίδια σχέση στο Δήμο Πειραιά (αριθμ. σχετ. 13).
Κατόπιν όλων των ανωτέρω τα οποία θέτουμε ενυπογράφως υπόψη σας.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ όπως προβείτε σε έλεγχο των οικονομικών, καθώς και σε οποιοδήποτε άλλο διοικητικό έλεγχο εντός των υπό του Νόμου οριζομένων ορίων της αρμοδιότητάς σας, της ως άνω αμιγούς Δημοτικής Επιχείρησης, διότι δεν δικαιολογείται η τόσο υψηλή σε χρήματα επιχορήγηση των 2.275.000 ευρώ ή άλλως κατά δημοσιεύματα των 2.700.000 ευρώ για το έτος 2010, ώστε να μην επαρκεί η επιχορήγηση για την καταβολή των μισθών των εργαζομένων.
16. Επειδή  έχει περιέλθει εις γνώση μας  από δημοσιεύματα του τύπου  ότι και στη, πέραν της ανωτέρω, ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ (Δ.Ε.Π.Ε.Π.) έχουν υπάρξει πλείστα διαχειριστικά προβλήματα, τα οποία, εάν υπάρχουν, χρήζουν διερεύνησης και ελέγχου, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ να προβείτε σε έλεγχο εντός των υπό του Νόμου οριζομένων ορίων της αρμοδιότητάς σας και στα πεπραγμένα των διαχειρίσεων των προηγούμενων Δημοτικών Αρχών (κ.κ. Φασούλα, Αγραπίδη, Λογοθέτη).
Η ως άνω  Επιχείρηση εδρεύει, μετά τη λύση και  θέση αυτής υπό εκκαθάριση, στο  Δημοτικό Μέγαρο του Πειραιά (Δημαρχείο).
17. Επειδή  και η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ  ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (Δ.Ε.Π.Α.Π.) η οποία εδρεύει στον Πειραιά, οδός Ζωσιμαδών, αριθμ. 11 & Ελευθ. Βενιζέλου και στεγάζεται σε ένα κτίριο ιδιωτών έναντι υψηλού μισθώματος, έχει αφήσει απλήρωτους τους εργαζόμενους επί 7 και πλέον μήνες, χρήζει ελέγχου τον οποίο επίσης αιτούμεθα.
Με τιμή
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΡΑΣ                                                                             ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΘΑΚΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ                                                                                               ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ 
με τη Δημοτική Κίνηση
                                                         «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ»
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: